Bloc | Sobre mí | Contacte | Treballo a

Busco feina!

Després de sis anys a la Universitat Oberta de Catalunya (a gerència i a l'àrea de comunicació) em ve de gust canviar una mica, pel que m'he posat a buscar una nova feina.
Si algú sap d'alguna cosa, li prego que m'escrigui i serà recompensat/a amb una cerveseta (com a mínim).

Gràcies!

D'altra banda, per als que no marxin aquest mini-pont que comença demà, us deixo una recopilació d'interessants posts per a llegir:


Per la meva part, estaré aquests dies a la meva segona ciutat:
El Pilar por tonygalvez.

 

2 Comments:

  1. YuriBCN said...
    En quin moment decideixes fer un canvi professional i buscar feina!!! ;-)
    e-Xaps said...
    Jaja, ja veus, l'aventura és l'aventura!
    A més, si no trobo, em quedo on sóc i tots contents.

    Salut!!

Post a Comment




RSS Blogger